1// סוג אתר
אתר תדמית
כנראה שהגיע הזמן שלעסק שלך יהיה אתר, שאפו! זה מעיד על בשלות ורצון לקפוץ למים.
במבנה הקלאסי שלו, אתר תדמית בנוי מ:
1. דף הבית שהוא תמצית כל העסק – מבחינת העיצוב המזמין והמדוייק לך ומבחינת המבנה – שנותן טעימה מהכל.
2. דף אודות שמדבר עליך ועל הניסיון והטוב שרכשת כדי להיות מה שאתה ומה שהעסק.
3. שירותים/ בלוג לתכנים ולענפים הייחודיים של העסק.
4. צרו קשר עמוד עם טופס שמגיע אליכם למייל ופרטים על איך הולך ההתקשרות אתכם (אם יש שעות פתיחה, ואיך זה הולך מהרגע שמתקשרים אליכם).
ו-5. אני תמיד מוסיפה דף 404 לקישורים שבורים, כדי שאם יאבדו באתר יוכלו למצוא את הדרך חזרה בקלות וביופי.
כמובן שאפשר להוסיף עוד דברים, אבל בנתיים זאת טעימה ראשונה ממה זה אתר תדמית.
יש כאלה שאוהבים את הסגנון הקלאסי, כמו שפירטתי פה ויש כאלה שתמיד יאהבו לחשוב על עוד פיצ׳רים ועמודים בהתאמה אישית.
מאיזה סוג אתם?
מיועד לתקציב של החל מ-5,500
2// סוג אתר
אתר תוכן
אם יש לך הרבה תוכן והיית רוצה שיהיה לו בית אחד, מסודר ומאורגן שמאפשר לקהל שלך להיחשף לתוכן בצורה הטובה ביותר ואפשר לפלטר אותו לפי נושאים ולמיין אותו לפי קטגוריות ואח״כ גם להעלות אותו בקלות וביעילות וזה יזרק ישר לתוך עיצוב מרשים ונעים לקריאה. אם בא לך ליצור לעצמך נכס SEO או רק לארגן את כל הכתבות / תמונות / סרטונים / מוצרים במקום אחד – זאת הכתובת.
מה שמגניב באתרי תוכן זה שאפשר לעצב אופציות סינון ומיון במלא סוגים – אם מדובר באירועים רוחביים, אפשר לעשות חיפוש לפי מפה, ואם יש קטגוריות לאירוע – לפי קטגוריות. אפשר לפי צבעים ולפי סוג התוכן. אפשר לפי זמן הקריאה ולפי תאריך הפרסום. אפשר גם להסתיר או להציג תכנים לפי השעה ביום.
אתרים כאלה גם נקראים – אתרים דינאמיים. יש כל מיני סוגים של אתרים דינאמיים אבל באתרי תוכן – אני יוצרת מערכת מאוד קלה לתפעול והזנת תכנים, לפי שדות שנאפיין מראש. ואפשר להכנס, להזין את התוכן והוא פשוט נזרק ישר למקומות הנכונים ובעיצוב הנכון.
מיועד לתקציב של החל מ-10,000
3 // סוג אתר
אתר חנות
כמה היית רוצה לעבור כבר להתנהל כשהכל אוטומטי, לבנות אתר חנות שהכל קורה שם, וההזמנות מגיעות אליך למייל אחרי שהלקוח כבר קיבל קבלה. לפעמים אפילו כבר נשלחת לחברת המשלוחים הזמנה והם באים לקחת את המוצר.
קרה לי כמה פעמים שלקוחות הגיעו אליי עם מסמך גוגל דוקס שהם עובדים איתו שנים, שמרכז את כל ההזמנות שלהם ואז הם מדפיסים לרשימה ומשווים דרך הרשימה – מי העביר בביט, ומי מזומן והכל בלאגן גדול.
ואז הם באים ואנחנו בונים יחד אתר ווקומרס (תכירו, זה השם שם התוסף העוצמתי שנותן לאתר וורדפרס רגיל להיות אתר חנות רב שימושי) והכל מתממשק יחד ויש מליון אופציות איך ליעל את החנות, ולעשות אוטומציות שהלקוח מקבל אסמס עם ביצוע ההזמנה, ומיילים מסודרים ואיך אפשר לעקוב אחרי כל ההזמנות ולמיין ולסדר אותם ולהבין מה קורה בעסק בצורה הכי פשוטה וחכמה.
במבנה הקלאסי שלו, אתר חנות בנוי מ:
1. דף הבית שהוא תמצית כל העסק – מבחינת העיצוב המזמין והמדוייק לך ומבחינת המבנה – שנותן טעימה מהכל. תמיד אתן דגש למוצרים הנמכרים או החדשים.
2. חנות שבדרך כלל שולחת לקטגוריות המוצרים השונות בצורה יפה ונגישה.
3. עמוד מוצר שהוא בעצם טמפלייט שמושך אליו את פרטי המוצר – תמונה, מחיר, כותרת, טקסט על המוצר ועמוד ״הוספה לסל״. תמיד אוסיף לעמוד מוצר מוצרים שקשורים מאותה קטגוריה או מוצרים משלימים.
4. עמוד סל קניות זה העמוד שבו אפשר לראות את כל המוצרים שבסל שלי, אפשר לעיתים כבר פה להוסיף קוד קופון או עלות משלוח, תלוי באסטרטגיה שלנו ובאופי החנות.
5. עמוד תשלום העמוד שבו הלקוח יוכל להזין את הפרטים ולשלם.
6. עמוד תודה ללקוח לאחר שקנה עם פרטי הקניה שלו.
*תמיד אוטומטית ישלח גם מייל עם חשבונית והכל.
אפשר גם להוסיף עמוד אודות ועמוד צרו קשר ממש תלוי באופי וסגנון החנות.
ו- אני תמיד מוסיפה דף 404 לקישורים שבורים, כדי שאם יאבדו באתר יוכלו למצוא את הדרך חזרה בקלות וביופי.
ותכלס – בחנות השמיים הם הגבול. יש כל כך הרבה אופציות מגניבות!
אז בואו לבנות יחד אתר חנות לעסק שלכם, שמלבד עיצוב מהודק שיתן ללקוחות שלכם חשק ולקנות ולשוטט במגוון המוצרים, הוא גם יתן לכם ראש שקט וייעל את העבודה שלכם שתהיה הכי ממוקדת ובכמה שפחות בזבוז זמן.